Як поскаржитися, якщо з вами погано поводилися в Центрі прийому біженців


Як поскаржитися на прийомний центр (vastaanottokeskus)? Якщо з вами неправильно поводилися в центрі прийому, ви можете подати скаргу до Фінського імміграційного офісу (Migri). Це адміністративна скарга (hallintokantelu). Ви можете подати адміністративну скаргу до Імміграційної служби Фінляндії, якщо ви підозрюєте це…

  • посадова особа агентства
  • приймальник або його працівник
  • слідчий ізолятор або його працівник
  • система допомоги жертвам торгівлі людьми або її працівник

…діяв протиправно або не виконав своїх зобов'язань.

Скарги безкоштовні і можуть бути подані будь-ким. Якщо скарга стосується справи, до якої ви не причетні, вам не може бути надана конфіденційна інформація на основі вашої скарги.


Як скаржитися?

Ви можете скористатися окремою формою адміністративної скарги або написати петицію у довільній формі. Лист повинен містити принаймні таку інформацію:

  • ваше ім'я та контактна інформація
  • орган влади, державний службовець чи інша особа, яка виконує державну функцію, дії якої ви критикуєте
  • що сталося і коли?
  • причини, з яких, на вашу думку, державний службовець вчинив протиправно або не виконав своїх обов'язків.

Ви можете надіслати лист або форму поштою або електронною поштою. Ви також можете подати скаргу до центру прийому, відділу ув’язнення або системи допомоги жертвам торгівлі людьми, у цьому випадку скаргу буде передано до Імміграційної служби Фінляндії.

У разі необхідності ви також можете подати скаргу парламентському омбудсмену та міністру фінансів.

https://migri.fi/hallintokantelu

Коментарі