Метро Гельсінкі - це найпівнічніша система метро у світі


Метро Хельсінкі — це система швидкого транспорту, яка обслуговує Хельсінкі 🚇. Він був відкритий для широкої публіки в 1982 році і є найпівнічнішою системою метро у світі ⛄️. Метро Хельсінкі складається з 2 ліній, які обслуговують загалом 25 станцій 🥁. Новітню прибудову відкриють на захід на початку грудня. Познайомтеся з цим видом громадського транспорту, який люблять жителі Хельсінкі та Еспоо. 👇


🪗 Метро Хельсінкі було відкрито в 1982 році.


🧩 Метро в Хельсінкі розширювалося в 1986, 1989 і 1993 роках. Розширення на захід, до Еспоо, відбулося в 2017 році.


🛝 Метро має дві колії, одна колія йде на схід, інша на захід. Його загальна протяжність 35 кілометрів.


😋 Метро проходить під землею в центрі та на заході, але на сході воно проходить переважно над землею. Найдовша тривалість подорожі між Matinkylä та Vuosaari становить 39 хвилин.


🌾 На даний момент лінія метро складається з 25 станцій, 19 з яких знаходяться на стороні Хельсінкі, а решта шість на стороні Еспоо.


🚆 Найзавантаженіша станція метро — Rautatientori (38 900 відвідувачів/день), друга — Kamppi (35 500 відвідувачів/день), третя — Itäkeskus (32 200 відвідувачів/день).


🛞 Зміни в метро тривають дві з половиною хвилини в годину пік, але п'ять хвилин в інший час.


⚙️ Максимально дозволена швидкість зазвичай становить 80 кілометрів на годину, а в центральному тунелі – 70 кілометрів на годину. Потяги отримують необхідну їм електроенергію від електрорейки, що проходить поруч із колією, яка покрита жовтим захисним покриттям.


🎉 Найновіше розширення метро буде завершено від Matinkylä до Kivenlahti в суботу, 3 грудня 2022 року. У результаті лінія метро стане на сім кілометрів довшою та матиме п’ять нових станцій метро.


📌 У вагонах метро є людина-водій. Протягом багатьох років робилися спроби автоматизувати систему. Міське управління транспорту Хельсінкі та німецька компанія Siemens домовилися про автоматизацію метрополітену в 2008 році, але угода була розірвана через суперечки в 2015 році. Згідно з новими планами, автоматизація буде просуватися в 2030-х роках з новими компаніями.


👮 У Фінляндії працює лише близько сотні машиністів метро. Вони високо цінують свою роботу, а плинність кадрів у професії низька. Навчання триває 6 місяців і вимагає гарного знання фінської мови.


Станція метро Keilaniemi була введена в експлуатацію в листопаді 2017 року, коли почався рух метро на ділянці Ruoholahti-Matinkylä. Архітектурний дизайн демонструє важливість району Keilaniemi як роздільника між роботою та життям, між морем і сушею, а також поблизу кордону двох міст. Станція підкреслює зовнішній вигляд навколишньої офісної будівлі, підкреслюючи прохолоду, обтічність і металевий блиск. На стелі пірсу розміщено твір мистецтва під назвою «Light Weave» (Легке переплетення), що складається зі світлових трубок дуету художників Grönlund і Nisunen. Стіни набережної оздоблені частковою підвісною стелею з білих масивних алюмінієвих листів. Вони також відбивають світло і створюють акустику.

Коментарі